ny istid på väg eller??

Att de måste vara så jävla kallt? Skutta upp vid åtta å har fortfarande inte fått upp värmen..trots mysbyxor,tröja + tofflor därefter inlindad som en kåldolme med ett pluffsigt duntäcke....brrrr....
Vår lägenhet e kall när det e kallt ute å när de e sommar å sol så blir det sjukt hett här  inne....
Men nu kan man ju tro att vi väntar en ny istisd??

Vi hade super mycket att göra på jobbet igår... 4 båtar som vart försenade p.g.a. vädret så det va väldans mycket folk som vänta på sina grejer...vissa av dem hade suttit å väntat fr. 07:00 till 18:00 .....hoppas dem inte jobbar på ackord iaf=)
Å dessa underbara tyskar (ironiskt) dem förväntar sig att alla skall kunna tyska å själva så vägrar dem att tala engelska.
Jag förstår tyska hyffsat å kan göra mig förståd på min knagliga skoltyska.....men att dem förväntar sig det. gör att man bara vill total vägra tala deras förbanade språk.

Hade tänkt bättra på mina kunskaper en smula men nej, håller mig till spanskan=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0