Välkommen till min nya blogg!

Hej å hå!

Nu är det dags att åter börja blogga... va ett tag sen sist men ärligt talat så har jag allt saknat det lite.... å ni som inte har en aning om vem jag är så kommer här en liten kort beskrivning:

Namn: cicci
ålder: 28
bor: göteborg
yrke: pluggar
intressen: finns det massor men nga av dem är - träna - festa - shoppa - hänga med vänner - min underbara sambo - resa - å allt annat som gör livet så sjukt härligt!!

ja resten lär väl visa sig... hehe

Idag är det ett underbart väder ute å mitt humör är på topp.. för första gången på länge så tittar solen fram å det känns grymt bra! Snart är sommaren här - med allt vad det innebär.. grilla, slappa vid stranden, uteserveringar ect.  ååå vad jag längtar.
Oj vad jag måste inhandla nya fina sommar kläder... och oj vad jag måste hänga på gymet för att få till en beach look haha.. * det blir väl som vanligt med det*
När man inser på midsommar att det inte alls har förändrats, man ser exakt lika rund ut som man alltid gjort!
Konstigt det där? Att varje nyår ska man 1. sluta röka 2. träna mera 3. äta mindre hmmm

ja så är det allt, iaf för lilla mig....

hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0