Regn, regn å regn

F-n vad det öser ner utanför fönstret, såg ut som en dränkt katt när jag kom hem.
Idag på lian va det riktigt segt, satt mest å drack kaffe å filosofera. Ganska ostrukturerat, känns som att det är det där ibl. Typ att - oj a ust det vi har en praktikant men vi har inget för dig idag. Satt från 8-11 å läste olika tidningar + kaffe sen va jag med på lite fram till 13... ja så e det ibland!

Är bara hemma och mellan landar lite då jag skall iväg och arbeta iklväll.. måste dryga ut student kassan en smula.
Väntar på att min sambo skall komma hem å överlämna bilen.. dit jag skall är det inte så lätt med buss direkt.
Missar nog efterlyst ikväll, aja aja mitt favis program! Men jag får väl överleva det.. kanske går någon repris, får hoppas på det.

När vi va i stan förrut idag så kolla jag in lite i skyltfönstren å fick ett ruggigt sug efter att shoppa. det finns så mycket fint just nu.
Alla dessa härliga skor- pumps i massa olika färger. Man får verkligen en vill ha känsla.
Ska ta en dag när jag får deg nu å gå ut på shopping, skulle behöva nya jeans också.
Undra om jag skall köra på lite mera bootcut då?, det sägs ju att det kommer komma stort nu i vår... ja vi får se hur det blir med det!

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0