Äntligen fredag!

Så va det fredag igen, gött! Visserligen så ska jag jobba i morgon också så denna helgen blir ganska kort..
Igår va första dagen på mitt nya extra kneg och det gick jätte bra, mycket nytt men det är utmaning och det gillar vi.

Schlager yran fortsätter på lördag, undra vad vi får se denna helg... ÄLSKAR schlager... Å det är schlager kväll på Valand ikväll med, synd att jag skall jobba imorgon annars hade jag nog gått dit å svängt mina lurviga.
Finns det något roligar att dansa till? möjligen 80-tals musik!
Rock on!!

Hörde på smhi att det är storm varning nu igen, sist så fläkta det ju knappt ute när dom gick ut med varning... men visst det är ju bättre att vara över försiktig än inget alls.
Kommer ihåg för nga årsen så blåste det som f-n å jag å en polare skulle gå från kville biljard å vi fick en stor plast skiva efter oss så vi fick kasta oss åt sidan för att undvika en kollision! Då kan vi snacka om blåst!
I min gammla lägenhet på hisingen vaja tak bjälkarna å det knaka som bara den i hela huset, det va riktigt äckligt.
Nu sist det vart " storm" så prassla det ju knappt i löven... jaja.

Måste bara säga med att våran nya bil saab 2,0 vector med AUTOMAT... love it.. skall aldrig någonsin köpa en bil med manuella växlar igen, fan va grym den är att köra!
Varje sekund är en ren njutning... alla bilar borde ha automat.
Möjligen om jag nån gång får råd med en ferarri eller  lambogin så kan det va ett alternativ för körglädjen men annars så lär det för alltid bli automat!! Thanks for that!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0