?

Efter en lång å slitsam dag så e det nu dax för ett långt bad....mmmm=) Så farligt e det inte dock e jag lite ovan att stiga upp mitt i ottan (igen). Idag vart det något bättre än igår på praktiken iaf..Dem e jätte trevliga å så men min handledare e lite ...ja konstig. Svårt att förklara...

Sen har jag varit hos fabror doktorn..fått magkatar (eller hur man nu stavar det) gör iaf ont som fan i magen...=) fick en kur jag skall ta i 14 dagar å då skall det förhoppningsvis gå över. Undvika kaffe oxå + juice - jag som typ dricker litervis med kaffe varje dag..hmm så det kanske e läga att dra ner på det..eller?

Å att det skall vara så jävla svårt att få tag på den Amerikanska ambasaden med...MORR!! HAr både mejlat å ringt..å självklart så har dem bara telefontid mellan 13 - 14 måndag till fredag??!!
(måste få veta om passet gäller)...hade ju varit gubb segt att stå där på JFK airport å inte få komma in...

hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej, läs gärna min blogg :) Ha en bra kväll! / Jonna

2008-08-26 @ 19:44:04
URL: http://jonnadahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0