en dag på havet

Idag har jag varit ute på havet med mina föräldrar. Vilket underbart väder vi har haft...va först ute vid hönö å där käka vi lunch på Tullhuset...Mumsigt värre! Därefter åkte vi ut till danskalilja för att fiska makrill dock utan framgång...hur som så blev det iaf en skön dag på havet=) Man måste passa på för snart så blit det ju höst..burr!

Gårdagen vart jag på kräftskiva hos Jessica..super trevligt! Skaldjur e sjukt gött=) Som vanligt så glömde jag ju kameran..så ni får inga bilder på det. Nackdel skaldjur e ju att det luktar illa om tassarna men det fixar man med lite citron. Hade oturen att få ett geting stick igår med...å helvete vad ont det gjorde....så jädrans klantig att jag (efter nga glas vin) inte såg mig för när jag satte mig...å där va geting jäveln...helt röd å svullen på rumpan!

ha en skön dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0