uggla....

va fan är mitt band ? Med Magnnus Uggla vad det nån som såg på det igår?? hehe fan va störd han e....=)
Hur som helst så drog han ett roligt skämt... Dom va i Göteborg å betoning på göteborgarnas humor....
: Har du Swimmingpool?
- Nej jag har damm under sängen......haha
Jag tyckte den va skit kul... sen sa han en till som jag inte kommer ihåg...hmm

Nu skall jag sätta mig å plugga ett par timmar - till tentan på torsdag. Känns som om min motivation börjar komma tillbaks å det är jäkligt bra.... Jag behöver den!!

Ikväll skall vi på 30 års fest. Nicklas W fyller "gubbe" hehe... Han har hyrt lokal å dit skall vi ikväll å partaja.
Ett stort grattis till dig Nicklas!

hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0