Ny dag - nya tag

Hej hopp!

Mår oförtjänt bra... trots konsumtionen av alkohol igår kväll=)  Inte ens en smula huvudvärk!! Gött....

På programet idag står middag med familjen ute på björkö. Mamma har bokat bord på nåt nytt ställe. Färjan skulle gå vid tre tror jag...
Vi blir nog ett bra gäng - mina föräldrar - syrran med familj - mormor - moster å hennes familj - jag & Christoffer
Nice med en familjär avslutning på veckan!

Undra hur Tess mår idag?? Blev bra rund under fötterna=) hehe

See you!

Kommentarer
Postat av: Tezz

Hmm... Jodå jag mår faktiskt bra... Som sagt oförtjänt bra! Mådde inte så bra vid 8 i morse men ett par tillmars sömn till så va det inga problem!
Ha en bra dag på björkö!
Kram

2008-04-27 @ 13:27:18
URL: http://tezzans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0