??

Vet inte varför men jag är svin trött..... borde man inte bli pigg av det fina vädret ute...?
Solen skiner ju å enligt väderexperterna så skall det bli kalas hela helgen och nästa vecka skulle det bli upp emot 15 grader... våren är här!!!! NICE=)

Har sett såååå mycket snyggt i stan med.. massa fina kläder som jag vill ha... visst e det alltid så när man inte har pengar? Å sen när man får pengar å skall in å shoppa så hittar ,man inte ett skit! Konstigt det där.
Skall ta å rensa min garderob eller mina garderober får jag väll säga.... vi har 7 garderober hemma å Christoffer har 1... men ändå har man aldrig nåt att ha på sig? hmmm?! Nej helt ärligt så ska jag ta en dag i helgen å verkligen slänga allt som jag inte använt på ett år... bort med det gammal å in med massa nytt.... så sen när studibidraget + lön kommer så ska det in å shoppas.... massa snygga vår/sommar kläder.
Dock skall jag inte slänga nga skor eller handväskor.... ALDRIG... vissa samlar på frimärken/kapsyler.... jag samlar på skor/väskor..... i love.....

nej nu väntar jobb i hamnen.....hej svejs!

Kommentarer
Postat av: lisa

Ha en underbar fredag :)

2008-04-18 @ 15:05:15
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Lina

Svara gärna på dagens fråga om spöken och andrar, ;).

2008-04-18 @ 15:09:45
URL: http://higher.blogg.se
Postat av: Tezz

Gött ytterligare en blogg att följa! =)
Hoppas du inte e allt för trött nu efter jobbet!
jag är inne på reserv batteriet!
hehe

kram på dej gumman!

2008-04-19 @ 00:20:08
URL: http://tezzans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0