Äntligen....

Så har jag en mindre tenta att tänka på! Äntligen! Så skönt det känns att få det avklarat... så idag blir det inget plugg alls.... bara lata mig framför tv:n. Skall självklart kolla på EFTERLYST mitt bästa program!
Leif GW Persson e ju suverän... Skall försöka få pengar av vår skolledning så att vi kan få honom på en föreläsning.. hur grymt hade inte det varit??
Visst han e jävligt dryg men han e så duktig å proffisonell å det finns ingen som slår honom på fingrarna när det gäller krimonologi!!

I morgon e det fullt ös... börjar kl 7 ska på ngt som heter MIG- typ äta frukost + lyssna på ett föredrag av något företag i Göteborg.
Sen e de skolan till 12 å sen skall vi  ( några tjejer iklassen) stå i nordstan å representera vår skola.. nga timmar.
Å i morgon kväll jobbar jag.... sen skall jag ha helg.. med mer plugg...!

Ha en grym torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0