6 - 7 tentor!!!!

På två månader nu skall vi ha 6 - 7 tentor så det blir till att plugga, plugga & plugga. Allt på en å samma gång.. Tur att jag inte har nga pengar nu då=) För då kan jag verkligen inte göra ngt annat.

Har jobbat nu tis & ons i hamnen å skall jobba ikväll oxå. Skall jobba där i sommar med å det e skönt att man har det färdigt, Men det märks nu att det är lite mycket att plugga heltid å jobba såpass mycket som jag gör just nu.
Måste avboka nga pass så att jag hinner med plugget. För där ska jag ha högsta poäng på allt!

 Har inte fått mitt schema inför sommaren än men har sagt att jag kan jobba heltid v.24 till v.31 sen ska jag ha två veckors semmester innan plugget drar igång igen.
Tror nog att  jag å Christoffer ska ta en ressa nånstans. Vågar inte riktigt lita på att vi får nån sol här. . eller vad tror ni? å andra sidan kan det ju inte bli sämre än förra året! Eller kan det? hmm
nu ska jag skriva en offert som jag ska lämna in i skolan sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0