U.S calling...

Starbucks har världens godaste kaffe...helt klart! Sååå gott..mmm i love=) Hoppas det kommer till Götet snart med.. Starbucks is the shit helt enkelt!
Varit på en Disney store idag..fasiken vad mycket grejer det finns...tror nästan att jag e lite sugen på att börja leka med barbie själv igen...vilka dockor!!!! Köpte 2  stycken,dock inte till mig själv men ändå... Allt e verkligen stort här och då menar jag ALLT! En liten kaffelatte e som våra stora hemma, en liten cola e som en stor hemma Jag tycker att 5:an köpcenntrum e stort....gemfört med det här e det en liten pluttaffär..kakorna e gigantiska, på alla restauranger man är på och inte äter upp (för det går verkligen inte)tar man då inte dogybag så blir dom nästan lite förolämpade och undrar om man inte tycke om det...osv - jag ni fattar & allt har socker i sig...t.o.m brödet e sött. Inte konstigt att dom e feta som as här... kommer ha sockerberoende järnet när jag kommer hem, kanske dax att boka plats på rehab=)

Vädret har varit kasst i några dagar nu...men enligt metrologerna så kommer solen åter imorgon!

puss & kram C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0