Depp...


Veckan började med en riktig sketdag...blä..och tycker nog att hela veckan har gått i samma anda..typ...e det inte det ena så e det ta mig fan det andra!
Allt nåt?! Varför kan inte alla bitar i ens liv nån jävla gång klaffa & vara bra!?!
Brukar vara glad..och se livet från den ljusa sidan..jag ÄR en optimist.. (även om livet ibl skiter än rakt i nyllet)men vissa dagar så känner jag bara ORKA!
Känner för att bara skrika rätt ut..slå på något...
man försöker och försöker..ger inte upp..för det finns ingen som gör det åt en..men ibl...känner man sig liten..ibl..känner jag att jag fan skiter i vilket..det går som det går... LIFE IS A BITCH...some times

see ya !

Kommentarer
Postat av: erika

lilla gumman...skickar en STOR kram

2010-02-11 @ 07:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0