F**K vad tiden går...

Sista veckan i Sthlm - Så det e dax att sumera denna tiden...
Överhängande jävligt bra måste jag säga, Gillar stor stan skarpt!
Sthlm e en fantastiskt vacker stad å helt ärligt Sveriges enda riktiga storstad. Myten att alla stockholmare skulle vara dryga e oxå helt fel - Har endast möt trevliga människor och enligt mig så e stockholmare över lag jävligt öppna och positiva människor.
Trots allt braiga med Sveriges baksida så står ju självfallet Götet fortfarande högst upp och nu mer än nånsin vet jag att det e där jag vill leva=) Götet 4-ever!

Praktiken har rockat och jag ångrar inte en sekund att jag drog upp, Har blitt erbjuden ett jobb fast endast sommar jobb till att börja med å det har jag tackat nej till - För om det skall vara av intresse för mig får dom erbjuda mycket mer än så.
Det har iaf oavsett varit en lärorik tid och en väldigt spännande praktik som jag absolut inte skulle vilja vara utan.

see ya !


Kommentarer
Postat av: korven

det finns dryga stockholmare likaväl som det finns dryga malmöbor, kalmariter, göteborgare, Gävlebor and so on. tror inte geografin spelar någon roll i lilla landet lagom!



tack så hemskt mycket, glad blir jag :D

2009-05-18 @ 22:18:04
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: erika

ja det får vi hoppas, att du skall bo kvar i GBG!

2009-05-19 @ 09:11:54
Postat av: Pjoltas

Kul att du gillar min stad! Vi skulle dock ej tacka nej till lite mysiga varma göteborgska saltstänkta havsbriser.

Om man kan bo i Örgryte..kan man då bo i Häcken?

=)

2009-05-19 @ 15:24:35
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0