Gräsänkling

& lite solbränd efter en härligt solig dag=)
Har idag varit ute i silvik med Sofie å solat lite, Nice like hell! Så härligt!
Jag har ju lyckats med att få en riktigt störd bonnebränna på ena armen oxå....värsta randen å det e inte så snyggt när jag skall ha en klänning på onsdag som e arm å bandlös...hmm...=)
Försökte sola bort randen men icke...still going strong..!
Tog ett aerovarv hos mina föräldrar med å gick igenom dom sista låderna...slängt en massa skräp å så. Gött att få det gjort!

Ja mina vänner nu börjar det dra ihop sig för examen...på onsdag e det klart=) Å oj vad åren gick fort...Nu e det dax att ge sig ut i arbetslivet igen.... Letar med ljus å lyktaa efter ett jobb - Så om ni har några förslag så bring it on!

dax att plocka undan lite å sen slappa....en lång dag i morrgon med en massa att göra!

see ya! // C

p.s Baby - längtar så så så mycket efter dig... Å älskar dig mest av allt! d.s



Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Sill-vik..åhh..så göteborgskt!

=)

2009-06-01 @ 23:28:23
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: Blondiie

så häftigt ni är klara nu!!!! helt makalöst!!!! men va gör man nu? jag har inte ens fått tag i LIA å jag börjar direkt eftersommaren...

bra jobbet... eller inte =)

kramis

2009-06-02 @ 13:37:54
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0