aj aj aj

lördagen slutade ganska illa...ramlade å bröt armen..så nu ligger jag gipsad med enorma smärtor!
å det e höger arm..så jag känner mig sjukt handikappad!
Ramlade ganska illa så skadat ryggen oxå, blå på svanskotan..tur att jag inte bröt ryggen iaf...
å skenbenet har ju gått rätt av men det värsta e att läkarn vet inte om det ev. måste bli en operation...dom skall ta det beslutet om en vecka..när svullnaden lagt sig å dom ser hur det läker...så i värsta fall blir det op med skruvar å skit..han nämde ngt om att sätta in platter oxå....vet inte vad han menade...

bara smärtan försvinner snart........... snyft...

c


Kommentarer
Postat av: Blondiie

Men stackare!!!

lider verkliegn med dig!!!!

fy fan va aj det verkar göra!

massa kramar!!!

2009-01-13 @ 21:41:45
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0