sol sol & sol

Hade en härlig kväll ute igår med underbara vänner=) Å jag tog rätt buss ut till T-landa så att pappsen slapp hämta sin dotter kl 3 på t-korset..för att ddet inte går nga fler bussar å jag har såna höga klackar som ej är rekomenderade att promenixa ca. en halv mil mitt i natten.... =)

Vilket toppen väder vi har idag..såååååååå gött! Har röjt blan allla mina grejor nu..å Ciccilotten e inte van att jobba så hårt med tassarna..helvete, Fått jordens vattenblåsa mitt på tummen?! As ont...aj aj.
Nu skall jag nog lägga mig i ett bad å sen fixa naglarna..å Ikväll skall jag träffa min Prins..längtar fett asså!

take care // C

Kommentarer
Postat av: Pjoltas

T-korset låter som en säkt. Ha en skitfin dag i solen! Du din Glen! (dvs. göteborgare) =)

2009-04-26 @ 11:18:08
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0