working 9-5

egentligen så passar det mig...så där...lite trist att alltid jobba samma tider=) är ju stöpt i restaurang branschen..=) å då e det ju lite andra tider som gäller....I HATE gå upp på morgonen...fast samtidigt e de ju rätt gött att vara ledig på kvällen å ha ett socialt liv...vilket man inte direkt har inom krogbranschen...(då har man ingen fritid)...så jag kan inte riktigt bestäma mig om jag gillar detta eller inte...hmm.

snart klar med mitt projekt..gött=)...bara finslippet kvar...rättstavning...hehe


Skulle börja mitt nya liv igår..men det gick väl sådär....träningen gick ju bra men maten...slarvade jag med..attans=)
Hade tänkt komma tillbaks..till där jag brukade vara...alltså 7 kg mindre än nu...inte för att jag e direkt fet nu men ändå -när man e van att vara smal....å så e jag inte lika fitt i kroppen som jag bruka...don´t like at all...alla kläder sitter lite tajt....men kanske har fukt i garderoben..=) in your dreams girl=)

nä sluta gnälla å börja sköta dig ist C....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0