små godis.... mmmmm

Har just köpt små godis=) min passion... bara choklad!! mmmm farligt det här... men sjukt gott! Har ingen ursäkt egentligen. Inte mens eller ägglossning (för då får man ju äta godis) kanske fira att lia,n är slut. Ja det va en bra ursäkt..hehe

Mamma ringde från Kambodja förrut å dom hade 32 grader i skuggan.. (suck vill oxå..) Dom hade de iaf skit grymt.
Allt va toppen å dom såg tydligen ut som två kräfftor....hehe kan jag tänka mig.Pappa resonerar ju typ att -solkräm är bara för kärringar- '* som även min älskling gör... sist vi va utomlands så fick han soleksem å kunde inte vara i solen... vi fick uppsöka ett apotek å köpa piller å en kräm som lukta bajs, så när han hade kletat in sig i den så fick han stå på ballkongen.. haha. Det hjälpte iaf. 
Dom har sjukt bra medicin utomlands... riktiga grejor... fast frågan är väl hur bra det är mot kroppen egentligen=)
När vi va i spanien en gång så fick jag halsfluss men mandlar stora som basketbollar + feber å gick till läkaren, han gav mig en spruta i baken å sen på kvällen mådde jag hur bra som hellst.
Här hemma får man ju pencelin som man måste äta i typ 10 dagar..

Snart helg.. gott. På lördag skall vi på 30 års fest..Fia blir "tant" hehe skoja bara.
30 är ju det nya 20 säger dom som vet=)
Å i morgon kväll skall jag nog bara laga ngt gott å öppna en flaska vin å mysa med min älskling.
Det är det bästa som finns! Han är det bästa som finns.!!

Oj nu är godispåsen tom.... attans!!

see you! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0