=)

Network security är namnet på boken som jag sitter å ögar igenom... går segt! Ögonen liksom åker ihop av sig själv efter ett tag...så det vart helt enkelt läge för ett blogg breake..=) Har egentligen inget vettigt att skriva..men men...nga kommentarer iaf...

Till Aki!
Jag tycker sjukt synd om dig..din stakare...gått å längtat efter att åka till thailand..å så går det inga plan just nu..p.g.a. blockaden av flygplatsen...inte din höst riktigt!
Hoppas ni får tag på biljetter till ngt land i närheten iaf...cross my fingers!

Till Systeryster....I gona kick your ass in GTH...hehehe

Till fialotta
det skall bli trevligt med lite jul pyssel till helgen

Till brudarna (ni vet vilka ni är)
Vi skall ha sjukt kul den 12/12..jihaaaaa längtar....=)

Till mina klasskömpisar
plugga lungt..men intensivt

Till erika
 de stod hej då på msn...vart skall du....?


hmm...det va väl typ de jag hade på hjärtat för tillfället... så ha en grym kväll alla=)

OBS!! glöm ej Boston tee party ikväll=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0