VITTO

Helvetes jävla skit!! Aldrig blir det som man tänkt sig... skulle bara ut å flytta bilen från natt parkering till dag parkering...men icke! Då visar det sig att nån jävla FITTA har slagit in bakrutan på bilen + en gigantisk repa på bakluckan å då vi har skinsäten så är det även möjligt att det är repor på klädsen för det e glas ta mig fan överallt!
Så ist för att  skriva offert å åkA till skolan så blir det nu till att åka å lämna in bilen på en verkstad å imed at vi har nybils försäkring genom saab så måste vi lämna in den på en saab firma å de kommer minst att ta två veckor innan vi får tillbaks vår bil!!! Alltså billös..... skit!

Alternativ hyra bil under tiden (säkert svindyrt) å vi har inag pengar eller fjäska med mamma å pappa å låna en bil av dom. De brukar vara okey å jag har ju värdens bästa föräldrar så det går säkert bra. Har försökt nå dom men inget svar. Mamma är tydligen på nån kurs å pappas mobil va avstängd?? har aldrig hänt innan.....
Min snälla syster är på väg hit så hon skall följa med å lämna in bilen å ge mig skjuts tillbaks.

Varför??????? Får jag tag i dom så lovar jag att jag komer att göra mig ordentligt olycklig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0