This is love



Vi är kärlek! Det första jag tänker på är oss, Jag & min man.
Det är kärlek för mig.. att man lever tillsamans och att man ger & tar.
Att vi har kul ihop, att vi stöttar varandra & att vi mår bra av varandra.
This is love!

Kärlek rockar...å det finns massa kärlek, kärlek mellan kvinna - man , kärlek till sina föräldrar, kärlek till sina barn, kärlek til sina syskon, kärlek mellan vänner,kärlek til sina husdjurDet är alla kärlek fast på olika sätt och vis...jag kärlek e helt enkelt bäst!

xoxo


Kommentarer
Postat av: cecilia

härlig pict :) hihih



& yess kärlek rockar (oftast)



faaast, bara och bara... hihih blir spännande!

2011-02-01 @ 11:50:45
URL: http://ceciliaan.blogg.se/
Postat av: Hemmakatten

Kärlek går det inte att få för mycket av. Rosaskimrande nyförälskse eller djupröd livslång kärlek :)

2011-02-01 @ 23:13:59
URL: http://hemmakatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0