30 dagar...

Fick en blogglista på 30 dagar om olika ämnen att blogga om... så här e listan..och jag börjar imörra=)
Kommer kanske eller mer antagligen göra lite andra inlägg med..men ska göra listan nu i 30 dagar....så det så!

Dag 01 – mitt liv idag
Dag02 – Mitt första jobb
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag idag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Det här hade jag på mig idag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Mina favoritsaker
Dag 09 – Min tro eller livsfilosofi
Dag 10 – Ett ögonblick
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – 10 saker du inte visste om mig
Dag 13 – I min handväska
Dag 14 – Dåliga vanor och laster
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 - Första bilen
Dag 17 – Barndomsminne
Dag 18 – Min pojkvän/man
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Mina förebilder
Dag 21 – Min födelsedag
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Om det här vore min sista dag
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Det här får mig att må bra
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Saker jag saknar
Dag 29 – Det här ska jag bli när jag blir stor
Dag 30 – Ett sista ögonblick

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0