tjihooooooooo

Back on track! Bloggen har varit på semester dock inte jag än....men om 11 dagar så ska jag ha mina två efterlängtade semester veckor=) Då bär det av till cypern för sol & bad!
Sol & badresor

För min del har den senaste tiden bestått av jobb,jobb & jobb! Fint väder har det ju varit så en och annan dag har jag allt tillbringat på playan...t.o.m badat!!! Å det tillhör inte vanligeheten att fröken B doppar sig i böljan blå....inte i Svedala iaf. En gammal bild på fröken b i pluret=)


Vad har då hänt för övrigt i fröken B´s liv det senaste...tja, lite utgång har det blitt, Liseberg med kidzen, vadstena med nga jobbarkommpisar, grill & vin med nära och kära, StoChampinatet (spelade allt på hästkrakern som kom tvåa) hmm...men losa med en noslängd! Yeah yeah men najs va det iaf att hänga på axwalla travbana & parta på Stat!
Antagligen ända gången på året som Skara e helt överbefolkat & det va ett riktigt galet bra drag! Å världens bästa DJ spela med! Robbie Senza! Om jag hade haft en Ifone som dom flesta andra verkar ha hade jag kunat ladda upp ett klipp här med det...men då jag har en gammal ericsson från krigsslutet så måste man ha en sladd för det..å jag och hålla iordning på sånt..ja det helt enkelt inte funkar så bra!

xoxo


Kommentarer
Postat av: sofia bertlin

Härligt med semester på Cypern....Vi åker ditt snart vi också.....kram..

2010-08-06 @ 19:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0