Back in town...

men bara för en stund..klockan 17:30 går tåget upp till vår kungliga Hufudstad..hmm vill ju bara vara hemma nu=)
Men men..det e bara 2 veckor kvar sen e det götet 4-ever=)

Skottland va blöt..å regn...å väldans trevligt! Underbart att spendera lite tid med familjen å att få lite kvalitets tid med kidsen!
Käkade massa god mat & härliga viner...besökte slott å kollade hur man tillverkade whisky...
Skottland hade en fantastisk natur..shit asså=) Å Wiscky dracks det oxå..men alvarligt talat! Hur kan nån gilla det???
Enligt mig finns det två sorters whisky sketa äcklig å mindre sketa äcklig..den senare köpte jag till min love..som tydligen gillar den skiten=)








jupp...det va det..kommer säker mera inlägg under kvällen..har ju en tåg resa framför mig=)

see ya // C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0