Första dagen...

Å det va jätte spännande....fick en massa info om organisationen osv, skriva på papper om sekretess, tystnadsplikt ect.
Visst kan man solla info som man kan berätta men jag föredrar att hålla helt käft så har man ryggen helt fri!
Kan bara säga att jag tror det kommer bli super bra,spännande och en jävla utmaning - verkligen visa vad man går för!

kodat : a klättrar mig på nerverna så sjukt fett........
t,b å e..you understand!

Sen va jag å leta upp ett sats gym å tränade...en suverän anläggning med spa..så gött, hade ju dock inte några badkläder med mig men nu vet jag det till nästa gång.
Hade ju tänkt köra 4 pass i veckan nu..fram till sommaren...tills badsäsongen så att säga. När det e dax att inta bikini å allmän beskådning....hehe=) Dax att slima sig...
Ingen krökning, bara nyttig mat å träning i sthlm....vilken jävla hälsoresa det blir för ciccilotten=)
Kan behövas efter en hård höst,vinter å grand final på cran canarias...hihi....

nu skall jag läsa min hemläxa på ca: 100 sidor....!

pöss & klem

C

Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Sthlm är inte så pjåkigt ändå..eller hur?!

Låter på ditt inlägg som du går en SÄPO-utbildning. Spännande! :D

2009-03-23 @ 21:16:36
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0