today=)

Dagens...

Dagens humör:  grymt...
Dagens borde:  köra ett röj hemma i lgh...(orka)
Dagens frisyr:    toffs
Dagens klädsel: blåa sletna jeans med en svart t-shirt
Dagens planer:  jobba å sen ha en mysig hemma kväll med lite tjejfix (måla naglarna, hårinpackning osv)
Dagens vill ha:  en miljon å spendera på kläder...
Dagens längtan: min man....
Dagens beroende: tja...still ciggisarna
Dagens tråkigaste:  att jag inte e ledig...
Dagens personer:  mina päron! För att dom alltid ställer upp på alla och e världs bäst!
Dagens irritation: Bengt ....hyresvärd som e ja..ett skogsmongo
Dagens kommentar:  passar på den..!
Dagens vän:   Pernilla för att hon fixar med pressent till fröken E
Dagens onyttiga:  oj..macedonken...
Dagens dryck: espresso
Dagens sämsta:  att det e vinterklimat mitt i "högsommaren"

xoxo

Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Jag gillar din "Dagens kommentar": Passar på den...det kan man säga i alla lägen ju! Kanon!

=)

http://pjoltas.blogg.se

2009-07-26 @ 21:27:22
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0