lördag

Underbara lördag...
Sova länge å äta en god frölle och bara ha det härligt...=) Visst e det veckans bästa dag?

Igår va det ju säsongsstart för let´s dance...kul tycker jag=) Å jag håller givet på Hassa Aro den gammla räven=)
You go Hasse....
Undra hur duktig man själv hade blivit om man fick en vecka på sig att öva.. hade varit skit kul att kunna men vad skall man briljera med sina kunskaper i så fal..? Det e ju knappast som om man dansar pardans ute på krogen..!
Iaf inte på dom ställena jag hänger på...=)

Palace kanske..hihi...Jag gjorde ett besök där i mellandagarna...asgarv...Jag & Åsa...vi tog en drink sen va det dax att gå! Alla mina fördomar besanades... Tanter som gav oss onda ögat å gubbslem som stod å dregla...blä=)

xoxoxo

C

Kommentarer
Postat av: Blondiie

hmmm fast om har övat 12 veckor elelr om det var 6 varjed ag! så dom kan nog=)

sen övar dom en vecka mellan programmet=)

palace 9 götet elelr=P

jag är sååå sugen att gå ut får se när jag får barnvakt bara?=

men jag å kompisen skall snart ut å svira iaf!

kram

2009-01-10 @ 22:23:12
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Emma

Nemo saltat sobrius, - "Ingen dansar nykter, såvida han inte är vansinnig

Puss puss

2009-01-11 @ 16:05:10
URL: http://lifeon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0