hmm...

Goddagens!

Började dagen kl.06.30 med att pallra mig upp ur sängen å dom vanliga bestyren (som tar extra lång tid just nu) sen bar det av till sjukhuset, skulle till gymnasten. Då mitt gips va lite för långt så beslutade dom att korta ner det en smula.. å dom fram med en sån där såg.. å när hon satte den i mitt gips så blev cicci alldeles kritvit i ansiktet... å svimmade så dom fick avsluta å lägga mig ner på en bår å sen försöka på nytt - denna gången gick det bra...phu!
Sen va det dax för en massa övningar tills tårarna började komma...aj aj...men det är tydligen normalt efter en "så illa ben fraktur" att det smärtar i veckor... nästa måndag skall jag tillbaxs på röntgen igen å sjukgymnasten.

Sen har jag suttit å pluggat, dammsugit å fixat mat...bara att maten av nån anledning började ryka som fan i ugnen..öppnade å det fullkomligt bolmmade ut rök..fick öppna alla fönster...å woops knackade en granne på å undra om det brinner hos mig...ääää nej jag bara lagar mat, sååååååååååå pinsamt!!!!

yee yee

C

Kommentarer
Postat av: Emma

hihi du är allt söt du! Duktig med som jobbar på så hårt hemma/ Kram kram

2009-01-26 @ 19:07:51
URL: http://lifeon.blogg.se/
Postat av: Blondiie

hahahha va gulligt när du svimmade det hade jag med definitivt gjort!

kramis

2009-01-26 @ 20:43:08
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0