2009

Året har börjat rökfritt för min del...dag 2=) Å jag e såååååååååååååååååååååå sjukt jävla rökssugen....Fan vad jobbigt det är!!!!
Har varit å tränat idag...sprungit...försökt göra av med min rastlöshet..måste liksom göra något hela tiden...
Så hade jag ju tänkt börja äta nyttigt oxå..än så länge har det gått bra..
Tänkte ev. ge mig på det här med GI..Nån som testat det?
Ge mer än gärna tips isåfall...mitt mål e att gå ner ca: 8 kg till 1 mars..
Så den "nya Cicci skall vara rökfri, äta nyttigt å träna...vilken jävla hälsobulle=)
Min paln va ju oxå at ha en vitmånad..å ingen utgång..fast det lär redan gå åt helvete imorgon..då >Nillan & Anki kommer hit å vi skall sjunga singstar...antar att det kommer gå åt nga flaskor vin oxå=)

ye ye man kan ju inte göra allt på en å samma gång!? eller hur=) hihi

over and out

C

Kommentarer
Postat av: Blondiie

va duktig du är som slutar röka!!!

jag kslal käka points hade jag tänkt för jag hatar å banta å älskar bröd, klarar inte att leva utan bröd=)

njut av livet/ bin nya idol =P

2009-01-02 @ 17:23:55
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0