roadtripp

Efter en roadtripp från götet till sthlm e jag åter på plats i våran hufudstad... Å så sinnessjukt trött jag varit idag, Blir en tidig kväll...!
Men jag gillar att köra bil asså...hög musik å mycket latte så funkar det kalas=) Jag å smulan genom Sverige..

Har varit full rulle idag på praktiken, Jag å en snubbe från swesafe har fortsatt med cellfönstrena.
Hela plan 8 e klart***
Så dom kommande dagarna blir det mest datarelaterat jobb...skall göra en flödesmätning också. ang inpasseringen.

Helgen gick som vanligt åt helvete för fort..Hinner liksom inte med allt det man vill. Har iaf fått packat iordning å så..! Så nu e det bara till att flytta...shit asså...Ett eget hem igen skall bli väldigt skönt å sen att det e ihop med min baby e ju förstås extra bäst!

sov bäst=)

Kommentarer
Postat av: erika

du kör väl försiktigt när du kör så långt!

2009-04-28 @ 21:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0