Snart sambo...

Här går det undan..hihi=) Javisst efter 6 veckor så e det dax att bli sambos...!
Jag å min love flyttar ihop 1 maj i Örgryte Göteborg!!!!!!
Känns helt fantastiskt och det känns klockrent med honom, You are the one baby.
Nu ni som inte känner till storyn så e han inte helt okänd å en ny bekantskap på 6 veckor, Utan vi träffades första gången för 5 årsen. Det va love då oxå fast att bägge två vart väl kanske inte helt klara med vad vi stod i livet...sen gick åren å så träffades vi nu igen..å på den vägen e det=)
Är fantastiskt glad att jag träffade dig baby....=)

Jag & Louise har petat av en läskig film nu..usch..kommer jag ha mardrömmar inatt..blä!! Jag e inte så tuff att jag klarar av såna där läskiga filmer....fick blunda massor av gånger och hålla för öronen...

I morgon skall jag på en utbildning internt... Skall bli spännande minnsan...attans att jag inte kan skvallra om det!!!!

ye ye / Ha en fortsatt bra kväll=)

pöss C

Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Grattis och det samma =)

2009-04-06 @ 23:25:37
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: Beccih

Grattis gumman! De är rätt - kör på! Varför inte flyta ihop när ni ändå behöver bostad..



skönt att praktiken är bra!

min är alla tiders den med!



kram

2009-04-07 @ 07:18:03
Postat av: Blondiie

men gu va glad jag är för dig vännen!

tänk om man någon gång har sådan tur! grattis!!! verkligen!!!!

kramis

2009-04-07 @ 19:24:00
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

vad kul! grattis

2009-04-07 @ 20:44:21
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0