On my way home...

Åter på ett tåg på väg hem mot göteborg, Hoppas det blir kalasfint väder i helgen med riktig värme.
Jag sitter i en vagn med massa medressinärer där ibland en illa luktande vove (okey husse luktar inte heller hallon direkt) å några gapandes kids..exakt det man är sugen på just nu=) Eller inte....

Skall rota fram min ipod starx...å fortsätta läsa dom sista sidorna i "svensk Maffia"
Har Iaf hunnit peta av en av dom alla böckerna jag har liggandes på hög...på tur står "snabba cash!

Over and out // C

Kommentarer
Postat av: Blondiie

skall vara strålande sol hela helgen och 20 grader varmt!!!!

kramis

2009-04-23 @ 21:17:06
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Pjoltas

"Luktar inte hallon" hahhaaaa! Fan, vilket skönt uttryck! =)

2009-04-23 @ 21:27:01
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: Beccih

Snabba Cash - Ja är på de sista sidorna i boken nu och jag vill inte att den ska ta slut. Helt underbart grym bok! Bästa!

2009-04-24 @ 10:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0