early morning....08:43

Men visst vad förväntar man sig när jag somnade starx efter 22 i går....hehehe=)
L sover fortfarande så jag ligger kvar i sängen å surfar lite....vad fan gjorde man innan man hade dator?? hmm?
Här följer ett test om " hur mycket vet du om din pojkvän"..i brist på annat...å ja jag vet att det inte e vuxen poäng på tester...hihi=)

Det här är en frågelista om hur mkt jag vet om min pojkvän :P

Vad heter han?

robban

När fyller han år?
16 april

Hur ser han ut?

världs snygg

Har han färgat håret någon gång?
Jupp

Har han klippt sig någon gång?
eee a det antar jag=)

Dricker han?
självklart...det måste alla människor göra för att överleva=)

Vad heter gatan han bor på?
ooppsss..pass

Vad har han för mobil?
en..ee....iphone

Vad vill han bli när han blir stor?
hmm...leva på musiken

Vad har han för färg i sitt rum?
okey , jag e för gammal för såna här tester....=)

Har han någora syskon?
Ja 2  - en bror & en syster

Vilken mat hatar han?
oj...chansar på att han inte gillar fiskbullar..(finns det nån förutom valpen som gör det)

Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon?
Shoppa en massa onödiga men balla saker...

Har han bråkat med nån någon gång?

Alldeles säkert.....



Vad brukar han göra på helgerna?
jobba, partaja..mysa=)

Vad har han för musiksmak?
haouse..eller hur det stavas=)

Har ni någon låt?
ja en från första gången...som får mig å tänka på när vi träffades

Hur träffades ni första gången?
cran canarias

Vad påminner dig om honom?
kärlek

Vad var det första han sa till dig?
kuksvans...hahahhaa..kansek inte det första men under kvällen iaf=)

Vad var det första du sa till honom?
 hmm...chansar på hej=)

Vart kysstes ni första gången?
cran canarias

Vad brukar ni oftast skicka sms om?
hur mycket vi saknar varandra

Vad kallar du honom?
baby, söt, fin. ....mm

Vad kallar han dig?
 baby

Idrottar han?
offtast inte

Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?
en kaktus=)..... mohahhaha - gerbia e min bästa blomma så den hade jag köpt...(pass på stavningen)


Om du skulle beskriva honom med 3 ord, vilka skulle det vara?
bäst, rolig & underbar

Vad är det bästa med honom?
allt - Han är fantastisk=)

När blev ni tillsammans?
ja..nga veckor sedan

Hur blev ni tillsammans?

Vi träffades igen...å allt känndes bara klockrent

Vilka utav din pojkväns mor/far-föräldrar är döda?
???? alla utan hans mormor....(hoppas det va rätt nu)

Vad har din pojkvän för storlek på sina kallsonger?
vet ej...

Vilken är din pojkväns favoriträtt?
japanskt

Brukar din pojkvän ha något på sig när han sover?
täcket

Vad har din pojkvänvän för skostorlek?
39

Vilket år är din pojkvän född?
1980

Vad heter din pojkväns bästa vän?
Daniel

Hur många kuddar har din pojkvän i sin säng?
2..men det kommer bli flera=)

Vad är din pojkväns favoritfärg?
???

I vilka länder har din pojkvän varit i?
oj..massor...

Och till sist, gillar du honom?
Jag älskar honom!!!!!!!!!!!!!!


nu e det dax för lite kaffe å en morgon cigg=)

see ya // C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0