borta bra men hemma bäst=)

Visst e det så? Å i Götet e det ett kalas bra väder idag, Me like a lot=)
Skall strax börja röja här lite nu..ta itu med alla mina flytt lådor som stått å samlat damm sen förra sommaren.
Har noll koll på vad som ligger vad osv.
Tänkte gå igenom allt å se vad jag skall ha med mig å så... Nästa helg e det dax för flytt..jihaaa....=)
Baby då blir vi sambos..mysigt!

Har idag varit på staden å lunchat med systeryster & Maximilian...oj vad han pratar nu - Jätte kul! Det går fort i den åldern asså. Så köpte Ciccilotten ett par asläckra skor...svarta ,lack & remar = grymt snygga! Har spanat på dom ett tag...
Å Fia dina nya remsandaler va gööööööööööör snygga!
Skor e verkligen min passion...i löv skor!!!!!!!

yee yee nu får jag sätta lite fart här.. Hoppas ni alla får en fantastik fredag!

see ya // C

Kommentarer
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

vad kul att flytta ihop:)



sv: tack vad snällt

2009-04-24 @ 18:47:57
URL: http://halshammar.se
Postat av: Pjoltas

Flytt-Luck! =)

2009-04-25 @ 00:03:29
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0