Träning...

ger ju färdighet..som det så fint heter..iaf så blev jag helt färdig..hehe=) Konditionen på topp = not..men måste ju börja nånstans igen...å jag har ju bara mig själv att skylla..latfia!! Det vart sjukt gött iaf=) Idag när Åsa hämtade mig efter jag jobbat...blev vi omdirigerade av polisen..som höll på att spärra av ett område..ang rån...läskigt!! Andra rånet inom en vecka som jag råkat "passera" eller på något sätt komma ikontakt med..hehe=)Förra veckan va det ju avspärrat vid jobbet å typ 100 poliser som sprang omkring..säkrade bevis mm...=) Spännanade!!! sov gött every one!!!

Kommentarer
Postat av: ♥Blondiie♥

å jag missade det! jag hade dregglat mest åt pojkarna i uniform =)

2008-12-03 @ 22:41:52
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0