julstress...

Helt plötsligt slog det mig att det bara är ca: 2 veckor kvar till jul..oppsss....å inte har jag börjat köpa julklappar..attans!!
Antar att det blir precis samma som alla andra år..sista minuten..typ dagen innan eller samma dag..springa omkring som en skållad råtta...å tok stressa...helvete=)
Jag som hade tänkt vara ute i god tid....yee right...å nu har jag massa att göra..å helgen går bort för då skall vi ju iväg..hmm!
Blir inget julstök iår iaf...ingen gran..ect... Nästa år har jag förhoppningsvis en egen lägenhet å då skall jag ha den finaste granen ever=)
Bara röda kulor å glitter...eller blåa kulor blandat med silver kulor + glitter...
Inte som mamma å pappa brukar ha all möjlig jävla skit i sin..+ allt som jag å syrran gjort i slöjden typ....smällkarameller å skit..deras gran ser ju för jävlig ut....(sorry) men ni vet att jag tycker det=)

nää...nu e det dax att intensiv plugga nga timmar..

see you





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0