Helg..

Is comming up... Å jag å R ska på spa i helgen! Mysigt, skönt & galet välbehövligt! Mormor & morfar ska passa lillsnuttan. Första natten utan henne...

Juni har dykt idag på babysimmet.. Hon är så duktig min lilla skatt! Sen tog vi en sväng på stan å jag va och träna medans Juni va på minisats (barnpassningen) Det går hur bra som hellst.
Jag körde power step idag å jag vill lova att det lär kännas i benen imorgon... o yes.

Nej gott folk nu blir det en kopp te å sen hopp i säng... e galet trött!

trött

sov bäst!


Kommentarer
Postat av: tess

Ja tröjjan ska på idag... fick hem den igår.



Hoppas du har de gott...

2011-10-21 @ 08:07:50
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0