xxx

 Har varit iväg med syrran & inhandlat pressent till min kära mor idag ... Ni glömmer väl inte av er kära mammy på söndag? För er  som ej har koll så e det morsdag=)

Sen hade jag "date" med sofie... vi tog en fika & kolla runt lite.  Det finns så mycke snyggt nu... längtar tills jag kan handla vanliga kläder igen!!! Å vad  jag ska shoppa!
Verkligen tokshoppa!

Va ju hos Jenny (frissan) i måndags med... nöjd som alltid... härligt att få det gjort nu innan bebis anländer.


det vart allt för nu... tjip tjop



Kommentarer
Postat av: Hemmakatten

Det brukar kännas så himla skönt i håret när man varit hos frissan. Som en ny människa. Tänk vad lite egopiff kan göra :)

2011-05-25 @ 18:26:36
URL: http://hemmakatten.blogg.se/
Postat av: tess

Nej ajg är inte orolig ang maten. Jag vet att han äter hemma. Men de är ju ofta såhär när man är Autistisk... de är väldigt vanligt så vi har varit förskonade. Bara man inte gör så stor sak av de å ger dom det de vill ha. Det måste få vara så. Det kan vara svårt med olika smaker och hur maten känns i munnen.



Men barn har ju sina perioder överhuvudtaget. De brukar ge sig om man inte gör så stort av de.

2011-05-26 @ 18:30:07
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0