nya f-torg...

Har varit på "Nya frölund torg" med Åsa idag.. va en hel del nya snajsiga affärer... fast det e ju rena pinan å gå å kolla på allt snyggt å så inte kuna shoppa nåt.... aaaa va jag längtar efter min gamla kropp så att man kan köpa massa snyggt igen=) F**k i going crazy!!!! Å så galet mycket snygga skor det finns nu med... å klänningar... aaaa!

Nu ska jag inte jobba mer på ett tag... det känns oxå hel galet.. att inte jobba heltid iaf... me jag har svårt att tänka mig att jag skulle kunna vara hemma på heltid... tror inte det e min grej alls.  Tills jag inte ammar mer...sen tänker jag försöka jobba lite grann i den mån det funkar.

hepp, hepp... later on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0