hmm..

Godmorgon alla=) Oj vilken sjusovare jag är... får passa på nu medans jag kan.. sen när bebisen har kommit så lär det väl knappast bli sömn maraton iaf.

läser GP å avnjuter en kopp te å så fastna jag i debatten om "barnfriaflyg" -  för att folk stör sig på skrikande ungar.. å ärligt vem fan gör inte det?! MEN samtidigt vill jag poängtera att det finns jävligt många fler störande grupper i samhället. T.e.x illaluktande folk, folk som smaskar & inte har lärt sig tugga med ständg mun..., gnälliga PRO medlemar,svettlanas,rökare mfl.... så vad ska gränsen gå? Knäpp tysta flyg där inget prat tillåts & alla måste vara kliniskt rena & inte avdunstra någon lukt?!  Nej nej...om man stör sig så jävlig så får man väl ge fan i att flyga eller flytta ut i en koja på landet och bosätta sig där själv....

bye bye

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0