PREGGY

Nedräkningen har börjat.. å nu börjar det bli tungt. riktigt tungt! Känner mig som en stor uppblåst hormon som absolut inte har kontroll på mitt känsloliv... kan gråta över att glassen är slut... Bli vansinig över saker som jag i vanliga fall inte skulle bry mig om.
 Olustig över min nya kroppshydda då jag inte alls känner igen den stora ladgårdsväggen som jag ser i spegeln eller dom svullna benen som inte går i mina vanliga dojer längre... Att pusta och stöna när man måste böja sig ner & att vända sig om i sängen har blitt ett helt projekt!!!!
Jag som i vanliga fall skulle kunna somna på en sten har  nu en pissig sömn varje natt...
I vanliga fall så skulle jag frysa och söka värme på nätterna..nu om R komme för nära så fräser jag som en katt...JAG har stängt av elementen...öppnar och vädrar..för jag e såååååå varm!

När modemagasinen är utbytta mot "vi föräldrar" & gravidbibeln ligger på nattduksbordet... så funderar jag på kommer jag bli jag igen?!  O i hope soooooo....

O my.. vad jag längtar tills jag får på mig mina vanliga kläder igen, när jag lätt som en plätt kan gå i mina high heels i 10 timmar i sträck utan att det gör ont.. Jag längtar tills bebisen kommer ut och jag blir mitt vanliga jag igen. 
Att hormonerna & min kropp återgår till den balans det brukar!

see ya!
 


Kommentarer
Postat av: Beccih

Jag förstår precis hur du menar ;-) 15 dagar kvar till BF!

2011-03-16 @ 08:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0