2011-03-07

Har varit på föräldragruppen idag och fått en massa info.. tex. om vilka sjukhus man kan välja för förlossning, lite om smärtlindring, vilket BVC man ska lista sig hos efter födsel osv. Nästa vecka e det om själva förlossninge + en film... öö i don´t think so..
Fast det känns ju som om det börjar bli läge att fejsa att jag ska gå igenom en förlossning...försöker förtränga den delen...

Sen hade jag en trevlig lurre med Tezzalinen på Condeco, å sen möte jag upp systeryster å hängde med hem till dom så kom precis hem här nu.

Nu ska jag slappa lite framför tv:n & mumsa i mig en semla...



puss // C

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag ska fejsa förlossningen och se en unge i minuten nu... Får väl se om jag pallar det...

2011-03-07 @ 21:00:51
URL: http://tezzans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0