Nightmare.se

vilka hektiska dagar det varit... dom värsta dygnen i mitt liv! fY FAN...
Det började i lördagsnatt, min lilla docka fick feber (spädbarn ska ALDRIG ha feber) så ringde sjukvårdsupplysningen å dom sa - åk upp direkt! Så jag tog min prinsessa å åkte upp till Östra, där väntade en natt med massa provtagning å dylikt.. usch å Juni hade 39,2 i feber å va helt matt... fick dropp å dom satte in antibiootika direkt. Vi blev inskrivna å fick komma till en avdelning på söndagsmorgonen. Robban va inte hemma heller så jag va helt själv. Vid halv sju fick jag ringt mina päron så att dom kom upp.
Under dom närmsta dagarna har dom gjort röntgen, ultraljud,olika sorters prov tagning osv.
Tillslut så kom dom fram till att hon fått en urinvägsinfektion. Stakars min lilla tjej!!!!
Nu har hon fått antibiotika å blivit hemskickad på permis... ska tillbaks idag kl. 08:30 för ytterligare en undersökning...DMSA-scintigraaf för att kolla njurarna. sen om allt är bra så blir vi utskrivna!
håll tummarna!

// c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0