DAG 3

Jupp dag 3, inlägget om Mina päron=) Precis som alla andra har jag en mammi & en pappi.
En mamma & pappa som fortfarande är gifta efter 100 år...eller 30 - 35... hatten av säger jag!

Jag har haft en bra uppväxt med trygga föräldrar. Dom har varit engarerade i det jag & min syster gjort. Kört oss till div. träningar/matcher genom åren. Stöttat & stått bakom oss. Vi har åkt på semestrar ihop. Dom har hämtat en mitt i natten när man varit något överförfriskad. Gett en råd & tröst när man behövt.
Dom har tjatat & gnatat om vad som är rätt och fel. Man förstod inte vikten av det då..men gör det nu..!
Tack !!!



Min mamma heter Ylva och är världens bästa mamma,
Hon är omtänksam, givmild &  har ett hjärta av guld!
En underbar person som alltid finns där för mig.



Jag brukar alltid säga att min pappa är som "stålmannen" å att han kan allt...å det e typ sant...
Han är galet händig och fixar det mesta. En händig man med undantag av mobiltelefon + data...

Jag är lyckligtlottad som har såna fina päron!

C

Kommentarer
Postat av: Hemmakatten

Vad fint du har skrivit om dina föräldrar. Du är lyckligt lottad, och de också tror jag :)

2011-01-28 @ 17:48:33
URL: http://hemmakatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0