boosta...

Har funderat en del och kommit fram till att livet e för kort för att ödsla tid på folk som verkligen inte e värda det - människor som faktiskt inte ger mig ett skit! nu menar jag inte ger mig något fysiskt utan som jag faktiskt inte får ett skit ut av att umgås med. Är så trött på bullshit & folk som e så oerhört jävla blåsta i skallen...
Inkränkta å lever i en sån liten värld...men helt ärligt jag tänker inte lägga nån energi mer på det... det e liksom inte min huvudvärk å kommer aldrig bli det heller... jag släpper det... för det finns liksom inget mer att göra åt vissa saker ändå!
Så fick jag sagt det! Känns skönt!

har haft en underbar dag med nära & kära... Nu sover min lilla prinsessa å jag ska alldeles strax krypa ner jämte henne. Hon är helt fantastisk!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0