10 - 09 - 10

Helgen kryper närmare och närmare...fröken B jobbar 7-16 idag...högst ovanligt! Trött som en gnu vid uppstigning men nu några koppar espresso senare börjar jag faktiskt känna mig som en människa igen!
Härligt!  Fin fint att jag e ledig i helgen med!

Senaste veckan har jag försökt överväga eller komma på hur jag ska rösta. Himmla klurigt det här! Att jag SKA rösta e det inget snack om..självfallet!
Det hoppas jag alla med rösträtt gör! men vad.... det återstår att se...ska göra lite mera resarch!


xoxo

Kommentarer
Postat av: Daniel

Skönt med helg... lägg inte för mycket energi på valet nu!!

2010-09-10 @ 13:30:07
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0