H E L G E N

Så va det måndagsmorgon igen, Fredagen va jag på Metaltown...yeah! R gjorde ljuset där så fick gå backstage - kollade på Reimstain & Sabaton...bra o yes it was! Men måste tilläga att vilken "freakshow" och då menar jag folket som va där..eller iaf typ 70 % av dom som va där...haha...kallas tydligen gotich eller nåt liknande..stilen asså=) blått/gult/rosa hår...full sketna med tatoos & percingar ( gillar ju det men här va det sååååå överdrivet) kläder som jag vet inte...typ "se mig"...vi jag och proppen har en teori om det där... typ fulast vinner!men jag låter den vara osagd eller oskriven här...!

Lördagen jobbade jag  och sen begav jag mig till Skaracity=) Gårdagen va det mys med familjen! Fiskade, grillade & hängde! Mycket mysigt!
Min baby skämmer bort mig,,,, världens sötaste! fixar en asa go frölle med färskt bröd, goa pålägg & färsk juice som du pallrar dig ut och köper! å en bukett med 10 röda roser så här på morgonkvisten....love!
Förra veckan fick jag en DG klocka...... ! Du skämmer bort mig!

xoxo

Kommentarer
Postat av: stefan

Somliga har tur ;)

2010-06-21 @ 13:44:00
URL: http://stefanlarsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vilken lyckohelg! :)

2010-06-22 @ 13:08:56
URL: http://gummibollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0