Trettondagsafton...

Vilken snöig dag det varit idag och tydligen den kallaste på väldigt länge..om man nu ska tro västnytt iaf.
Dagen till ära har min kära mor och lillasyster varit här på lunch.
Dom va här och kolla in vår nya lya - Jag och prinsen va sen ute på en långpromenad med Skrollan (som e en pytte liten super söt vove) tror hon gillade snön=)
Sen har jag mest grejat lite med R hemsida... och nu avnjutit ett långt varmt bad med massa ljus=) Me like a lot!
Har tvättmaskin/torktumlare/diskmaskin & badkar i vår nya bostad...vilket e rena lyxen!
Slippa pallra sig ner i nån sunkig tvättstuga....inte behöva diska för hand och framförallt slippa "diskberg" som det så lätt blir annars....Om man nu inte råkar vara pedant..och till det facket tillhör inte fröken B!

Hepp nu blir det lite tv & sen sussa gott på kudden!

love // C


Kommentarer
Postat av: Daniel

ojoj lyx med varmbad... å disk, tvättmaskin å torkis!



Det kallar jag vardagslyx!

2010-01-07 @ 16:23:44
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Blondiie was here=)

go dag du haft! jag håller mig inte heller till klubben pedant =)

kramis

2010-01-08 @ 11:37:36
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0