Soft söndag...

Å vad jag gillar softa härliga söndagar...Håller på att laga en makalöst god (hopas jag) Bouef borurguignon...!
Beef Bourguignon (Boeuf Bourguignon in French) also known as classic French beef stew in red wine
Baby & jag har tidigare idag varit iväg och inhandlat nya sängar till tjejerna och installerat iordning det.
Så har vi finfrämat nu på kvällskvisten..Ludde kudde is here=)

Gårdagen var det mest pyssel här hemma..jag fixade klart kaklet i köket, samt påbörjade badrummet & trixa upp lite hyllor - Sen blev det middag i 80 tals anda..alá smördegsinbakad fläskfilé...& Roxette i högtalarna...jag får säga att jag haft en soft helg i fixa anda=)

hepp - dax att bege sig ut till grytorna....

xoxo 

Kommentarer
Postat av: erika

åå va gott...ska jag nog med göra här hemma!

2010-01-11 @ 14:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0